چگونه یک طراحی وب سایت دندانپزشکی ایجاد کنیم که تبدیل شود
نوشته شده توسط : محمد ناصری

در وبلاگ خود  "5 روند صنعت دندانپزشکی که باید مراقب آنها  باشیم "،

در مورد اهمیت حضور آنلاین برای مطب های دندانپزشکی در بازار مدرن بحث کردیم. امروزه مطب های دندانپزشکی انتخاب های زیادی برای بازاریابی دندانپزشکی دارند - رسانه های اجتماعی، بررسی های Yelp/Google، مجلات، فقط به نام چند مورد. اما بدون یک وب سایت عالی، دندانپزشکان جریان قابل توجهی از درآمد را از دست می دهند.

این ما را به موضوع خود می رساند، "چگونه یک طراحی وب سایت دندانپزشکی ایجاد کنیم که تبدیل شود!"

 

در ماهانیک، تیم بازاریابی ما متشکل از طراحان وب بسیار آموزش دیده با سال ها تجربه در بازاریابی دیجیتال است. ما یک دستورالعمل سریع در زیر ایجاد کرده ایم تا دندانپزشکان از آن پیروی کنند. برای اطلاع از طراحی سایت دندانپزشکی ماهانیک ادامه مطلب را کلیک کنید

 این دستورالعمل 20 بهترین روش را در مورد طراحی وب سایت دندانپزشکی پوشش می دهد. چه به تازگی شروع به ساختن وب سایت خود کرده باشید، چه قبلاً وب سایت خود را برای سال ها در حال اجرا نگه داشته اید، ادامه مطلب را بخوانید تا ببینید آیا هر یک از نکات ما به شما کمک می کند یا خیر.

 

این زمان عالی برای تمرکز تلاش خود بر روی طراحی وب سایت است

مطب های دندانپزشکی احتمالاً هر هفته 10 تا 20 برابر کمتر بیمار دارند. پس چرا وقت اضافی را برای کار بر روی وب سایت و استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود صرف نکنید.

 آن را طوری بسازید که وقتی وضعیت کرونا به پایان رسید و زندگی به حالت عادی برگشت، یک وب سایت جدید و بهبودیافته آماده برای بازدید بیماران احتمالی خود داشته باشید و به بیماران جدید تبدیل شوید!

 

لطفاً قبل از اجرای هر یک از استراتژی ها ابتدا کل لیست را مطالعه کنید، زیرا بسیاری از نکات به یکدیگر مربوط می شوند.

 

نحوه ایجاد یک طراحی وب سایت دندانپزشکی که تبدیل می شود:

  • 20 بهترین روش برای طراحی وب سایت دندانپزشکی
  • 20 بهترین روش برای طراحی وب سایت دندانپزشکی
  • برندسازی! نام تجاری! نام تجاری!

بله باید سه بار بگوییم چون فوق العاده مهم است. در واقع، ما معتقدیم که برندسازی حیاتی ترین جنبه هر کسب و کاری است.

 

برندسازی چیست؟

اول از همه، به زبان ساده، برند هر چیزی است که متعلق به کسب و کار شماست که مشتریان آن را به خاطر بسپارند و به راحتی آن را شناسایی کنند. اینها شامل نام، لوگو، پالت رنگ، خدمات و بسیاری موارد دیگر است. برندسازی یک استراتژی بازاریابی است که برند شما را ارتقا می دهد و به شما این امکان را می دهد که عملکرد خود را از رقبای خود متمایز کنید. و به نوبه خود، برند شما را برای بیماران به یاد ماندنی تر می کند، بیماران جدید بیشتری را به ارمغان می آورد و درآمد شما را افزایش می دهد. اگر هنوز استراتژی برندسازی واضحی برای مطب دندانپزشکی خود ندارید، در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید تا دستورالعمل دیگری برای شما ایجاد کنیم.

 

بنابراین، هنگامی که ما در مورد "چگونه طراحی وب سایت دندانپزشکی ایجاد کنیم که تبدیل شود" بحث می کنیم، پس این چه ربطی به برندسازی دارد؟

 

همه چيز!

 

موضوع برندسازی بسیار گسترده است، بنابراین در این وبلاگ به جزئیات آن نمی پردازیم. با این حال، فقط به یاد داشته باشید که برای حمایت از استراتژی برندسازی برای مطب دندانپزشکی خود، یک تصویر برند ثابت در سراسر وب سایت دندانپزشکی خود ایجاد کنید.

 

حداقل موارد زیر را ثابت نگه دارید:

  • نام
  • لوگو
  • رنگ ها
  • تایپوگرافی
  • تثبیت موقعیت
  • گزاره ارزش
  • لحن صدا

به عنوان مثال،یکی از مشتریان ما، موارد مشابه فوق را در سراسر وب سایت، کانال های رسانه های اجتماعی، و چاپ های بازاریابی آفلاین خود دارد. توجه داشته باشید که چگونه آنها از یک پالت رنگ، خانواده فونت و ارزش پیشنهادی در تمام صفحات وب سایت استفاده می کنند.

 

از طریق استفاده هوشمندانه از تصاویر، طراحی و لحن صدا به بیماران نشان می دهد که محیطی دوستانه و خانوادگی در مطب خود ارائه می دهند.

 

2. شما به رنگ ها اشاره می کنید. پس کدام رنگ ها را انتخاب کنم؟

آه بله، موضوع قدیمی  روانشناسی رنگ ، که به تنهایی شایسته یک مقاله جداگانه است. تحقیقات در مورد این جنبه بسیار گسترده است، بنابراین انجام برخی تحقیقات دشوار نیست. به عنوان مثال، بسیاری از تحقیقات ممکن است بگویند که رنگ آبی باعث ایجاد حس اعتماد در بینندگان می شود. با این حال، ما قصد نداریم بگوییم که از کدام پالت رنگی برای طراحی وب سایت خود استفاده کنید، زیرا هر عمل متفاوت است.

 

فقط چند مورد زیر را به خاطر بسپارید:

 

رنگ ها را با سایر اقلام برند خود هماهنگ کنید. به عنوان مثال، فرض کنید شما یک تصویر حرفه ای و ساده برای مطب دندانپزشکی خود ایجاد کرده اید. ما نمی گوییم که نمی توانید، اما سعی کنید از تمام 7 رنگ رنگین کمان در صفحه اصلی وب سایت خود استفاده نکنید.

از رنگ ها استفاده کنید تا وب سایت شما به راحتی قابل خواندن باشد. این مرحله آسان است. می‌توانید با رنگ‌های مختلف بازی کنید، سپس از استفاده از رنگ‌هایی که خواندن متن شما را سخت می‌کنند اجتناب کنید. اطمینان حاصل کنید که کنتراست کافی بین پس زمینه و متن شما وجود دارد. یک نکته کوچک: متن سفید و سیاه تقریباً با همه چیز کار می کند!

چشم بیننده را اذیت نکن! بله، می دانیم که این مقاله برای دندانپزشکان است. اما وقتی بیماران شما از قبل مشکل دندان دارند، مشکلات چشمی را اضافه نکنید! در انتخاب رنگ خود از کنتراست زیاد استفاده نکنید. به عنوان مثال، پس زمینه سبز نئون و متن صورتی به چشم بیننده فشار وارد می کند.

به این مثال نگاه کنید. به نظر شما کدام ترکیب رنگ بهتر عمل می کند؟

 

کنتراست کافی - عالی - کنتراست بیش از حد

نکته حرفه ای: اگر پیام های مهم یا دعوت به اقدام دارید، آنها را در رنگ هایی قرار دهید که آنها را از بقیه وب سایت شما متمایز کند.

 

3. از فضاها استفاده کنید

در مورد آسان کردن وب سایت خود، به یاد داشته باشید که از فضاهای خالی در سراسر وب سایت خود استفاده کنید. فضا به سایت شما فضایی برای "نفس کشیدن" بصری می دهد. بدون استفاده از فضا، می‌توانید وب‌سایت خود را برای خواندن سخت‌تر کنید و بیماران خود را مجبور به کلیک کردن کنید.

 

این صفحه اصلی ببینید :

می بینید که فاصله های زیادی بین لوگوی این مطب دندانپزشکی، تب ناوبری، پیشنهاد ویژه و CTA وجود دارد.

4. چگونه یک طراحی وب سایت دندانپزشکی ایجاد کنیم که تبدیل به آن شود - آن را ساده نگه دارید !!!

چرا؟ خوب، دلایل زیادی وجود دارد که چرا یک وب سایت باید طراحی ساده داشته باشد. این مقاله را بخوانید .

یک وب سایت ساده در مقایسه با یک وب سایت پیچیده در ایجاد تبدیل بسیار بهتر خواهد بود. این یک واقعیت است که مردم تنها می توانند مقدار محدودی از اطلاعات را در یک زمان مدیریت کنند. اگر موارد زیادی در یک صفحه وجود داشته باشد، بازدیدکنندگان وب سایت غرق می شوند و آن را ترک می کنند. ایجاد یک تجربه کاربری عالی در وب سایت شما به معنای خلاص شدن از شر هر چیزی است که برای طراحی ضروری نیست.

اما اگر اطلاعات زیادی برای نشان دادن بازدیدکنندگان وب‌سایت خود داشته باشم، چه باید بکنم؟»

اولویت بندی کنید!

محتوای خود را بررسی کنید تا تصمیم بگیرید کدام مهمتر است و بخش بی اهمیت را در صفحه دیگری کنار بگذارید. واقعیت جالب: ثابت شده است که انسان در حال حاضر تنها  8 ثانیه طول می کشد . بله، این از ماهی قرمز بدتر است. بنابراین قرار دادن اطلاعات بیش از حد در یک صفحه، هیچ بیمار جدیدی را تبدیل نخواهد کرد.

 

چرا باید طراحی وب سایت دندانپزشکی خود را تا حد امکان ساده نگه دارید؟

در اینجا یک اسکرین شات از وب سایت اپل ، نمونه بارز سادگی است که کار می کند.

 

نکته حرفه ای: صفحه اصلی شما باید صفحه ای با سادگی مطلق باشد. اگر صفحه اصلی شما ساده باشد، بازدیدکنندگان می دانند که در مرحله بعد چه کاری باید انجام دهند.

 

5. وب سایت خود را در تبلت و موبایل در دسترس قرار دهید

امروزه بیش از نیمی از ترافیک وب سایت از دستگاه های تلفن همراه است و این رقم در آینده همچنان افزایش خواهد یافت. برای اطمینان از اینکه وب سایت طراحی شده شما در همه دستگاه ها قابل دسترسی است، از یک طرح واکنش گرا استفاده کنید.

 

بدون طرح‌بندی سازگار با موبایل، وب‌سایت شما می‌تواند مانند یک آشفتگی در دستگاه‌های تلفن همراه به نظر برسد، بنابراین بیماران بالقوه را دور می‌کند.

 

در ماهانیک، ما همیشه نمایش موبایل را در اولویت خود قرار می دهیم. در اینجا نمونه ای از نحوه ظاهر وب سایت ما در دستگاه های مختلف آورده شده است.

 

6. نحوه ایجاد یک طراحی وب سایت دندانپزشکی که تبدیل به آن شود :

آنچه را که باید ارائه دهید به وضوح نشان دهید

آیا می دانستید؟ 53 درصد از مشتریان می گویند که همیشه قبل از خرید یا استفاده از خدماتی تحقیق می کنند تا مطمئن شوند بهترین انتخاب ممکن را انجام می دهند.

 

"بیشتر بیماران دندانپزشکی من ارجاع می شوند" جمله رایجی است که از دندانپزشکان با آن مواجه می شویم. اما ارجاع دیگر کافی نیست. امروزه بیماران عادت کرده اند که از موتورهای جستجو برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد مطب دندان قبل از مراجعه استفاده کنند. بنابراین، ایجاد وب سایت شما برای تبدیل شدن به اولین نقطه تماس با بیماران بالقوه بسیار مهم است.

 

در وب سایت خود به وضوح نشان دهید:

  1. آنچه شما باید ارائه دهید، چه لیست درمان های شما باشد، چه مشاوره یا دندانپزشکی از راه دور
  2. مکان، ساعات کاری و اطلاعات تماس شما
  3. بیوگرافی و مدارک دکتر
  4. کدوم بیمه میگیری

 

نمایش واضح اطلاعات ذکر شده در بالا می تواند تخصص شما را نشان دهد، اعتماد ایجاد کند و بازدیدکنندگان وب سایت بیشتری را به بیماران جدید تبدیل کند. علاوه بر این، اطلاعاتی مانند ماموریت، چشم انداز یا موقعیت خود را به وضوح نشان دهید، زیرا این امر می تواند از استراتژی های برندسازی و بازاریابی شما پشتیبانی کند.

 

7. گواهی های بیمار داشته باشید

در اینجا چند آمار وجود دارد که باید در نظر بگیرید. به گزارش  کوالتریکس :

بنابراین بله، توصیفات برای اقدامات دندانپزشکی بسیار مهم هستند. اکثر دندانپزشکان قبلاً اذعان دارند که منبع شماره یک درآمد برای آنها ارجاع است. بنابراین حتما می دانستید که بررسی های آنلاین می تواند نتیجه مشابهی داشته باشد. توصیفات مشتری می تواند شما را در مقایسه با رقبایتان متمایز کند و این سریعترین راه برای جلب اعتماد بیماران جدید است.

 

نکته حرفه ای: توصیفات را در سراسر وب سایت خود در صفحه اصلی و صفحه هر سرویس اضافه کنید، زیرا در مقایسه با زمانی که یک صفحه گواهی جداگانه دارید تبدیل بهتری خواهند داشت.

 

8. یک بخش پرسش و پاسخ داشته باشید

ایجاد یک پرسش و پاسخ آسان است. پس چرا این کار را برای ارائه ارزش بیشتر به بیماران انجام ندهید. فقط باید لیستی از سوالات رایجی که بیماران از طریق تلفن یا در حین قرار ملاقات از شما می پرسند ایجاد کنید.

 

برای بیماران دندانپزشکی، در بیشتر مواقع، چندین سوال پیش از تصمیم گیری در مورد انتخاب مطب دندانپزشکی دارند که می خواهند بپرسند. اگر سؤال متداول ندارید، اما رقیب شما دارد، احتمال زیادی وجود دارد که یک بیمار بالقوه مطب شما را انتخاب نکند.

نکته حرفه ای: فراموش نکنید که سوالات متداول خود را مرتباً به روز کنید. به مسئول پذیرش خود بگویید که سوالات متداول را یادداشت کند.

 

9. یک صفحه تماس با ما داشته باشید

ما شخصاً معتقدیم که داشتن یک صفحه تماس با ما مجزا از داشتن بخش تماس با ما در فوتر وب سایت شما سودمندتر است. صفحه تماس باید به بیماران نشان دهد که چگونه می توانند با شما در تماس باشند.

علاوه بر این، باید نوعی فرم برای بیمار خود ارائه دهید تا اطلاعات تماس خود را بگذارد. همچنین باید فضایی برای بیماران وجود داشته باشد تا سوالات و نگرانی های اولیه خود را مطرح کنند. بیایید به یک نمونه از مرکز دندانپزشکی اوک کلیف نگاه کنیم. این مطب دندانپزشکی در اطلاعات تماس خود راه های ارتباطی متعددی را در اختیار بیماران قرار می دهد تا بیماران بتوانند از راه های مختلف با آنها تماس بگیرند.

در مورد کلمات کلیدی خود تصمیم بگیرید. در آینده نزدیک راهنمای جامعی برای استراتژی های سئوی دندانپزشکی برای مطب ها ایجاد خواهیم کرد. پس فراموش نکنید که ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید تا همیشه به روز باشید.

 

10. از تصاویر زیاد استفاده کنید

آیا می دانستید که 65 درصد مردم یادگیرنده بصری هستند؟ این بدان معناست که این افراد بهترین چیزها را از طریق تصاویر یاد می گیرند و به یاد می آورند. استفاده از تصاویر در سراسر سایت شما می تواند تجربه کاربری را بهبود بخشد و در نتیجه بازدیدکنندگان بیشتری را به بیماران جدید تبدیل کند.

 

بهترین راه برای استفاده از تصاویر در طراحی وب سایت دندانپزشکی عالی، نمایش خدماتی است که ارائه می دهید. یک تصویر خوب و واضح از دندانپزشکی که یک بیمار را معالجه می کند، می تواند چیزهای زیادی را در مورد دندانپزشک به بینندگان نشان دهد: تخصص بالا، صمیمیت، مراقبت و غیره.

 

علاوه بر این، می‌توانید از طریق تصاویر، یک تور مطب را به بیماران ارائه دهید و مدرن‌ترین تجهیزات دندانپزشکی دیجیتال و سایر خدماتی را که ارائه می‌دهید به نمایش بگذارید.

 

نکته حرفه ای 1: برای هر 300 کلمه نوشته شده حداقل از 1 تصویر استفاده کنید!

 

نکته حرفه ای 2: سعی کنید فقط از تصاویر با کیفیت بالا و مرتبط استفاده کنید. همیشه می توانید عکس های استوک را به صورت آنلاین پیدا کنید. علاوه بر این، در ماهانیک، ما همچنین خدمات عکاسی حرفه ای را برای دندانپزشکان ارائه می دهیم.

 

11. در موضوع تصاویر از چهره انسان استفاده کنید!

اگر تصمیم دارید تصاویر زیادی را به طراحی وب سایت دندانپزشکی خود اضافه کنید، حتماً تصاویر زیادی داشته باشید که شامل صورت انسان می شود. چرا؟ چهره‌های انسانی حس آشنایی و ارتباطی را که فرد ممکن است با یک برند داشته باشد ایجاد می‌کند و نرخ تبدیل را افزایش می‌دهد. فقط تصاویر دندان ها را در سایت خود قرار ندهید.

 

به یاد داشته باشید که چهره ها را در صفحات فرود، مقالات، وبلاگ ها، مطالعات موردی و توصیفات خود قرار دهید.

 

12. نحوه ایجاد یک طراحی وب سایت دندانپزشکی که تبدیل می شود:

از فیلم ها استفاده کنید

اگر از قبل تصاویر زیادی دارید، آن را به سطح بعدی ببرید و از ویدیوها استفاده کنید! ویدئوها احتمالا پرمصرف ترین نوع اطلاعات در حال حاضر هستند. فقط به محبوبیت یوتیوب نگاه کنید، ایده ما را دریافت خواهید کرد.

 

چرا باید ویدیوها را به وب سایت دندانپزشکی خود اضافه کنید؟

ویدیوها وب سایت دندانپزشکی شما را جذاب تر می کنند. از طریق ویدیوها، تخصص و خدمات شما می تواند به صورت مکالمه به بیماران ارائه شود و اعتماد ایجاد شود.

 

در ماهانیک، با سال‌ها تجربه در تولید ویدئو، به بسیاری از دندانپزشکان خود کمک می‌کنیم تا درباره مطب و خدمات خود ویدیو بسازند. ما همچنین چند ویدیوی مصاحبه برای آنها ایجاد می کنیم تا اعتبار و تخصص خود را بهتر نشان دهیم.

 

13. یک وبلاگ راه اندازی کنید

"محتوا پادشاه است." بله، احتمالاً قبلاً این مورد را شنیده اید. وبلاگ برای وب سایت طراحی شده شما اصلا ضروری نیست. راه اندازی وبلاگ نیز بسیار زمان بر است و قطعاً ارزان نیست. اما این یک استراتژی بازاریابی دندانپزشکی عالی است. اگر وبلاگ دارید، می توانید خود را از رقبا متمایز کنید و بیماران بیشتری را برنده شوید.

 

وبلاگ ها نه تنها برای تلاش های سئوی دندان شما مفید هستند، بلکه ارزش زیادی برای بیماران شما به ارمغان می آورند. از طریق وبلاگ ها، شما این شانس را دارید که تخصص خود را به بازدیدکنندگان نشان دهید و به آنها کمک کنید تا به عمل های دندانپزشکی شما اعتماد و اعتماد داشته باشند. بازدیدکنندگان وب سایتی که به طور مکرر وبلاگ شما را دنبال می کنند، احتمال بیشتری دارد که به یک بیمار جدید تبدیل شوند.

 

پس برای وبلاگ خود چه چیزی باید بنویسید؟ نکات و حقایق سلامت دندان، توضیح رویه ها، مطالعات موردی، توصیفات، اخبار صنعت دندانپزشکی، فقط به نام چند مورد.

 

14. وب سایت خود را برای پیمایش آسان کنید

یک ساختار سایت که به خوبی طراحی شده باشد می تواند تجربه کاربر را بهبود بخشد و مدت زمان جلسه را افزایش دهد. یک بازدید کننده وب سایت باید بتواند به راحتی اطلاعات و خدمات مورد نظر خود را پیدا کند. در حقیقت، ساختار بد وب سایت یکی از دلایل اصلی است که بیماران آینده نگر را دور می کند.

 

اکنون، روزی را تصور کنید که از والمارت بازدید می‌کنید و همه محصولات در راهروهای اشتباه قرار می‌گیرند. علاوه بر این، راهروها به ترتیبی که برای شما منطقی باشد کنار هم قرار نمی گیرند (بخش لپ تاپ بین لباس های مردانه و لباس های زنانه قرار می گیرد). آیا می خواهید در آینده به والمارت بازگردید؟

 

ساختار سایت به روشی بسیار مشابه کار می کند. هنگامی که کاربر برای اولین بار از یک وب سایت بازدید می کند، انتظار دارد دسته ها و صفحات را به گونه ای سازماندهی شده ببیند که به راحتی قابل پیمایش و منطقی باشد. نمونه ای از وب سایت ما را در نظر بگیرید. ما صفحات خود را به بخش های مختلفی تقسیم کردیم، از جمله اطلاعات شرکت، خدمات و تجهیزات دندانپزشکی، وبلاگ ها، دوره های CE و اطلاعات تماس.

 

یک استراتژی خوب که ما هنگام ایجاد وب سایت های دندانپزشکی برای دندانپزشکان خود استفاده می کنیم، "مرتب سازی کارت" است - که در آن از کاربران برای ارزیابی ساختار سایت خود کمک می خواهید. 

 

علاوه بر این، در اینجا یک قانون کلی وجود دارد که باید به خاطر بسپارید: تمام محتوای مهم خود را بیش از 4 کلیک از صفحه اصلی خود دور نگه دارید.

 

ساختار سایت خوب نیز به شما در سئوی دندانپزشکی کمک می کند. موتورهای جستجو از طریق محتوای شما به روشی مشابه انسان ها نگاه می کنند. بنابراین اگر وب سایت شما برای بازدیدکنندگان آسان است، برای گوگل نیز آسان خواهد بود.

 

15. روی تایپوگرافی خود کار کنید

تایپوگرافی یکی از عناصری است که اغلب در طراحی وب سایت دندانپزشکی نادیده گرفته می شود. با این حال، تایپوگرافی عالی ممکن است بیماران را بسیار بیشتر از آنچه شما تصور می کنید تبدیل کند. تایپوگرافی نوعی هنر است. چندین عنصر مانند فونت، پالت رنگ، اندازه، تراز و تراز را گرد هم می آورد و آنها را برای ایجاد نوع در وب سایت شما ترکیب می کند.

 

دو خانواده اصلی فونت وجود دارد: Serif و Sans Serif.

 

صادقانه بگویم، ما ترجیح می‌دهیم از Sans Serif استفاده کنیم، و معتقدیم شما نیز باید از آن استفاده کنید. سعی کنید این دو پاراگراف زیر را بخوانید. می توانید ببینید که قلم Sans Serif راحت تر خوانده می شود زیرا آنها شکوفایی کوچک در انتهای حروف خود ندارند. با این حال، هنوز هم می توانید از Serif استفاده کنید. اما سعی کنید از چنین فونت هایی فقط برای سرفصل ها استفاده کنید.

 

نکته حرفه ای (یک نکته بسیار مهم): از فونت های زیادی برای آسان کردن وب سایت خود استفاده نکنید! ما همیشه هنگام طراحی وب سایت مشتریان خود تعداد فونت ها را به 2-3 محدود می کنیم.

 

16. از نشانه های بصری استفاده کنید

نشانه های بصری در چندین بخش از زندگی روزمره ما استفاده می شود. به عنوان مثال، وقتی با کسی صحبت می کنیم، می توانیم لبخند بزنیم تا به دیگران بگوییم که فعالانه به او گوش می دهیم. در طراحی وب سایت، نشانه های بصری عناصری هستند که توجه بازدیدکنندگان وب سایت شما را هدایت می کنند یا پیامی را ارائه می دهند. برای ایجاد یک طراحی سایت دندانپزشکی عالی، نشانه های بصری بسیار مهم هستند.

اولین مورد، نشانه های بصری صریح است. نشانه های بصری صریح اغلب شامل استفاده از تصاویر و نمادها می شود. برای نمادها، ما قبلاً به نمونه ای از یک وب سایت دندانپزشکی با استفاده از یک فلش نگاه کرده ایم. حال بیایید این مثال را در نظر بگیریم.

 

در این مثال در مورد وب سایت سیسکو ، شخص در تصویر مستقیماً به CTA ها نگاه می کند. در هنگام بازدید از این صفحه، کاربران به احتمال زیاد خط دید این شخص را دنبال می کنند و روی آن دکمه ها کلیک می کنند!

 

نوع دوم نشانه های بصری ضمنی است که در درجه اول شامل استفاده از رنگ ها و تایپوگرافی می شود. قبلاً در بالا ذکر کردیم که باید از رنگ‌ها برای برجسته کردن CTA خود استفاده کنید. علاوه بر این، اگر می خواهید دکمه CTA شما برجسته باشد، تایپوگرافی متفاوتی را برای متن امتحان کنید.

 

راه دیگر استفاده از نشانه های بصری ضمنی استفاده از فضاهای خالی است. اگر می خواهید بخشی از وب سایت خود را مهم تر جلوه دهید، فضاهای خالی بیشتری در اطراف آن قرار دهید!

 

17. اشتراک گذاری اجتماعی و دکمه های فالو را اضافه کنید

خوب، این یکی دیگر از بی فکری است. افزودن دکمه‌های رسانه‌های اجتماعی فرصت‌هایی را برای بازدیدکنندگان شما فراهم می‌کند تا در کانال‌های دیگر با شما ارتباط برقرار کنند و دنبال‌کنندگان بیشتری را به تمرین خود جذب کنند. این استراتژی همچنین یک پشتیبانی عالی برای استراتژی های کلی بازاریابی دندانپزشکی شما است.

 

نکته حرفه ای: ما به شدت پیشنهاد می کنیم دکمه های اجتماعی خود را در پایین صفحه قرار دهید، نه سرصفحه. چرا؟ قرار دادن این دکمه ها در سربرگ ممکن است در عوض بازدیدکنندگان را از وب سایت شما به رسانه های اجتماعی شما دور کند.

 

18. چگونه یک طراحی وب سایت دندانپزشکی ایجاد کنیم که تبدیل شود:

سرعت سایت خود را افزایش دهید

علاوه بر توجه کوتاه‌تر، امروزه مردم به‌طور باورنکردنی کمتر صبور هستند. یک وب سایت کند می تواند به راحتی کاربران را مجبور به دور کند. علاوه بر این، موتورهای جستجو از وب سایت هایی با سرعت بارگذاری سریع در رتبه بندی خود استفاده می کنند. بنابراین یک وب سایت سریع برای سئوی دندانپزشکی شما خوب است.

 

آیا می‌دانستید که  تاخیر ۱ ثانیه‌ای  در پاسخگویی صفحه می‌تواند منجر به کاهش ۷ درصدی در تبدیل شود؟

 

19. وب سایت خود را با در نظر گرفتن مخاطب هدف طراحی کنید

به همین دلیل است که می خواهیم قبل از اجرای استراتژی های فوق، ابتدا کل لیست را مطالعه کنید. در واقع، این نکته احتمالاً یکی از مهم ترین نکاتی است که تا کنون می توانیم به شما ارائه دهیم. وقتی صحبت از طراحی وب سایت دندانپزشکی می شود، همیشه به یاد داشته باشید که بیماران شما چه کسانی هستند. حتی اگر در حال حاضر یک طراحی وب سایت عالی داشته باشید، اما برای مطابقت با نیازها و ترجیحات بیماران شما طراحی نشده باشد، تغییر نخواهد کرد.

 

آیا می‌دانید که جنسیت‌ها، گروه‌های سنی و حرفه‌های مختلف به محتوا، طرح‌بندی، رنگ‌ها، تایپوگرافی و موارد دیگر واکنش متفاوتی نشان می‌دهند؟ بنابراین، ما به شدت پیشنهاد می کنیم که دندانپزشکان برخی از اشکال تحقیقات بیمار را قبل از ساخت وب سایت خود انجام دهند. سعی کنید اطلاعات جمعیت شناختی، روانشناختی و رفتار بیماران مورد نظر خود را درک کنید.

 

ما همچنین در حال کار بر روی یک راهنمای جامع در مورد شخصیت و چرخه بیمار هستیم. بنابراین، برای خواندن محتوای آموزنده بیشتر از تیم بازاریابی ماهانیک ما، مرتباً به این موضوع مراجعه کنید!

 

20. چگونه یک طراحی وب سایت دندانپزشکی ایجاد کنیم که تبدیل به آن شود:

همیشه وب سایت خود را اغلب آزمایش کنید

اگر واقعاً می خواهید یک طراحی وب سایت دندانپزشکی عالی داشته باشید که تبدیل به آن شود، اغلب آزمایش کنید. صنعت دندانپزشکی و رفتارهای بیماران به طور مداوم در حال تغییر هستند و انتظار می رود تغییرات اغلب در سایت شما اتفاق بیفتد. تغییرات ساده مانند رنگ دکمه ها، CTA یا سوئیچ در طرح ممکن است تأثیر عمیقی بر نرخ تبدیل شما داشته باشد. برای مثال، یک دکمه قرمز رنگ «تماس با ما» ممکن است به نحوی نرخ تبدیل بهتری نسبت به دکمه نارنجی داشته باشد.

 

ابزارهای زیادی برای تست آنلاین وب سایت وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

 

نتیجه گیری

خوب، همه چیز همین است. امیدواریم که از طریق این مقاله، چیز جدیدی یاد بگیرید و با پایان یافتن کل وضعیت کرونا، یک وب سایت دندانپزشکی عالی را آماده کنید.

 

از طرف دیگر، اگر فکر می کنید تیم بازاریابی دندانپزشکی ما در ماهانیک می تواند به شما در زمینه وب سایت شما کمک کند، در تماس با ما تردید نکنید. طراحان وب ما حتی می توانند یک وب سایت کاملاً جدید از ابتدا برای شما بسازند! همچنین، به یاد داشته باشید که ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید تا در مورد همه چیز دندانپزشکی به روز باشید و استراتژی های بیشتری برای بهبود عمل خود بیاموزید. ما در آینده به برخی از موضوعات مربوط به استراتژی های سئوی دندانپزشکی برای وب سایت طراحی شده شما خواهیم پرداخت.

 

و فراموش نکنید که این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید! آیا دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی ما و اینکه چگونه نشانه‌های بصری دارند را در زیر می‌بینید؟

بقیه مطالب را در phdentalinc بخوانید

 





:: موضوعات مرتبط: اطلاعات دندانپزشکی , ,
:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: